Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost Hybrid Euro 6 125hk
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost Hybrid Euro 6 125hk
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost Hybrid Euro 6 125hk
Märke | Ford |
Modell | Focus |
Variant | Kombi 1.0 EcoBoost Hybrid Euro 6 125hk |
Växellåda | Manuell |
Effekt | 125 Hk |
Kaross | Kombi |
Färg | Magnetic grå metallic |
Bränsle | Bensin |
Fordonstyp | Bil |
Referens | 15024676 |
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost Hybrid Euro 6 125hk
Annat |
---|
Autobroms, Skyltigenkänning, Yttertemperaturmätare, Vägfilsassistans, Elhissar (fram och bak), Multifunktionsratt, Avstängningsbar airbag, ACC, Elinfällbara sidospeglar, Eluppvärmda sidospeglar, Airbag förare, Rattvärme, Centrallås (fjärrstyrt), Euro NCAP 5, GPS, Touch-/Pekskärm, ISOFIX-fästen bak, Läslampa, Fartbegränsare, Körfilsassistans, Nödsamtal, Bromsassistans, Antisladd, Euro 6, Keyless Nyckelfri Dörrar, Delbart baksäte, Parkeringssensorer, Start-/stoppfunktion, Backkamera, Barnlås, Dimljus fram, Startspärr, Android Auto, Backstartshjälp, Servostyrning, USB-uttag, Airbag passagerare fram, Antispinn, Sidoairbags, Bluetooth, Akustikrutor, Avbländande backspegel, Färddator, Farthållare (adaptiv), Trådlös telefonladdare, Trötthetsvarnare, Mattor (textil), 2 klimatzoner, Sidokrockgardiner, Fällbara baksäten, Svensksåld, AUX-ingång, Sätesvärme (fram), ABS-bromsar, Ford Focus 'Bäst i test' enligt Teknikens Värld. Teknikens Värld har testat Ford Focus och ger den toppbetyg mot hård konkurrens i kompaktbilssegmentet. "Körglädje kan ibland gå ut över komforten, men inte för Focus. Bilen är tyst, med mindre vägljud i kupén än 'konkurrenterna' (red. ed.). Framstolen är utomordentligt skön för mig, men om du passar i den är förstås en annan sak. Benutrymmet i baksätet är mycket bra och en låg mittunnel underlättar för mittpassageraren. Focus är tolv centimeter längre än 'konkurrenten' (red. ed.), det märks. Bagageutrymmet är normalt för klassen." Citat: Teknikens Värld Nr 19, 30 aug 2018 |
Mån - fre: 09:00 - 18:00
Lördag: 10.00-15.00 (v26-v33 stängt Lördagar)
Söndag: stängt