Ford Focus 1.0 EcoBoost Euro 6 125hk
Ford Focus 1.0 EcoBoost Euro 6 125hk
Ford Focus 1.0 EcoBoost Euro 6 125hk
Märke | Ford |
Modell | Focus |
Variant | 1.0 EcoBoost Euro 6 125hk |
Växellåda | Manuell |
Effekt | 124 Hk |
Kaross | Halvkombi |
Färg | Silver |
Bränsle | Bensin |
Fordonstyp | Bil |
Referens | 14814719 |
Ford Focus 1.0 EcoBoost Euro 6 125hk
Annat |
---|
Nya Focus Active, Antispinn, Bromsassistans, Dimljus fram, Akustikrutor, Färddator, Bluetooth, Touch-/Pekskärm, Yttertemperaturmätare, Multifunktionsratt, Rattvärme, Sätesvärme (fram), Fällbara baksäten, Keyless Nyckelfri Dörrar, Farthållare (adaptiv), Skyltigenkänning, Airbag förare, Airbag passagerare fram, Sidoairbags, Avstängningsbar airbag, ISOFIX-fästen bak, Antisladd, Parkeringssensorer, Trötthetsvarnare, Centrallås (fjärrstyrt), Autobroms, ABS-bromsar, Sidokrockgardiner, Eluppvärmda sidospeglar, Automatisk parkering, Start-/stoppfunktion, Servostyrning, Backstartshjälp, Läslampa, Startspärr, Växelpaddlar, Barnlås, Körfilsassistans, Vägfilsassistans, Nödsamtal, Eluppvärmd vindruta, Farthållare (köassist), Fartbegränsare, 12V-uttag, Elinfällbara sidospeglar, Euro NCAP 5, ACC, Bagagerumsmatta, Backkamera, Euro 6, AUX-ingång, USB-uttag, 2 klimatzoner, Delbart baksäte, Avbländande backspegel, Sminkspegel, Ford Focus 'Bäst i test' enligt Teknikens Värld. Teknikens Värld har testat Ford Focus och ger den toppbetyg mot hård konkurrens i kompaktbilssegmentet. "Körglädje kan ibland gå ut över komforten, men inte för Focus. Bilen är tyst, med mindre vägljud i kupén än 'konkurrenterna' (red. ed.). Framstolen är utomordentligt skön för mig, men om du passar i den är förstås en annan sak. Benutrymmet i baksätet är mycket bra och en låg mittunnel underlättar för mittpassageraren. Focus är tolv centimeter längre än 'konkurrenten' (red. ed.), det märks. Bagageutrymmet är normalt för klassen." Citat: Teknikens Värld Nr 19, 30 aug 2018 |
Mån - fre: 09:00 - 18:00
Lördag: 10.00-15.00 (v26-v33 stängt Lördagar)
Söndag: stängt